Jab talak tu meri bani rahy gi جب تلک تو میری بنی رہے گی Ali Zaryoun


جب تلک تو میری بنی رہے گی
میرے سینے میں شاعری رہے گی

میں تیری بات مانتا رہوں گا
اور تو جھوٹ بولتی رہے گی

آخری صف میں بیٹھ کر وہ مجھے
اپنی آنکھوں سے چومتی رہے گی

لڑکیاں ورغلائی جا رہی ہیں
شاعری جال میں پھنسی رہے گی

لوگ مجھ کو سراہتے رہیں گے
ایک آواز کی کمی رہے گی

میری آنکھوں میں دیکھتے ہوئے بھی
وہ کہیں اور دیکھتی رہے گی

اُس پہ خلوت کا رنگ ایسا ہے
سینکڑوں میں بھی ایک ہی رہے گی

شاعری سب کی وہ پڑھے گی مگر
رنگِ زریون پر مری رہے گی


علی زریون

Jab talak tu meri bani rahy gi
Meray seeny ma shayari rahy gi

Main teri bat manta rahun  ga
Aur tu jhoot bolti rahy gi

Akhri saf ma beth kr wo mujhy
Apni ankhon cy chumti rahy gi

Larkiyan wargalae ja rahi hain
Shayari jal ma phansi rahy gi

Log muj ko srahty rahain gy
Aik awaz ki kami rahy gi

Meri ankhon ma dekhty huy bhi
Wo kahin aur dekhti rahy gi

Us pe khalwat ka rang esa hai
Senkaron ma b aik hi rahy gi

Shayari sun ki wo parhy gi magar
Rang e zaryoun pr mari rahy gi



0 comments